Zapytanie ofertowe nr 3


Zwracamy się z prośbą o składanie ofert na projekt, zbudowanie i obsługę strony internetowej w oparciu o treści dostarczone przez uczestników projektu na serwerze ZUT w Szczecinie pod adresem: eneryautarky@zut.edu.pl. Strona powinna spełniać następujące wymogi:
zgodność z wymogami WCAG 2.0: Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2102 z dnia 26/10/2016 r. w sprawie dostępności stron internetowych i mobilnych aplikacji organów sektora publicznego oraz Rozporządzenie Rady Ministrów RP z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych,
responsywność w zakresie komputerów stacjonarnych i urządzeń mobilnych,
zgodność ze standardami technologicznymi i obecnymi trendami w zakresie publikacji i bezpieczeństwa w Internecie.
Strona będzie wymagała zbudowania maksymalnie pięciu podstron dla 3 wersji językowych (niemiecki, polski, angielski), a obsługa bieżąca treści na stronie nie będzie przekraczała 2 godz. miesięcznie.
Zlecenie będzie składało się z dwóch zadań:
  • pierwsze zbudowanie strony internetowej w terminie - do 25 września 2017 roku;
  • pracowanie logo projektu, prowadzenie strony i jej edycja - październik 2017 rok (2 godziny w miesiącu).

Działalność nie ma charakteru komercyjnego, a zbudowana strona powinna utrzymać możliwość edytowania i kontroli treści strony bezpośrednio na serwerze przez upoważnioną do tego osobę przez Zleceniodawcę. Gotowe treści do publikacji na stronie w poszczególnych wersjach językowych są dostarczane i nie wymagają redakcji i tłumaczenia.
Składający ofertę zobowiązuje się do przekazania praw autorskich zleceniodawcy w zakresie projektu strony energyautarky.zut.edu.pl, jak również opracowanego logo oraz, że po zakończeniu zlecenia przekaże kod dostępu do strony zleceniodawcy.
Składający ofertę zobowiązuje się do przekazania praw autorskich zleceniodawcy w zakresie projektu strony energyautarky.zut.edu.pl, jak również opracowanego logo oraz, że po zakończeniu zlecenia przekaże kod dostępu do strony zleceniodawcy.
Płatność za wykonanie usługi nastąpi w terminie 14 dni po wykonaniu zlecenia przelewem na rachunek bankowy zleceniobiorcy.
Projekt jest dofinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa (Fundusz Małych Projektów w ramach Programu Współpracy Interreg V A Meklemburgia-Pomorze Przednie/Brandenburgia/Polska w Euroregionie Pomerania)".
W razie jakichkolwiek pytań/wątpliwości pozostajemy do dyspozycji.